Blij met 'nieuwe' stoelen
04 okt
2024

Sinds vandaag zijn de rode en groene plastic kantinestoelen verdwenen en hebben zij plaats gemaakt voor houten stoelen met een zachte zitting.

We werden getipt dat bij de tennisvereniging TOP Papendrecht alle kantinestoelen opgeruimd zouden worden. Dit omdat TOP is overgenomen door een investeringsmaatschappij en doorgaat onder de naam PeakZ Padel 2015. Niet alleen de gehele kantine is verbouwd, ook de tennishal is voorzien van diverse padelbanen.

Hanno van Sintmaartensdijk was bereid om een paar keer heen en weer te rijden met zijn bus en en passant werden ook nog goed uitziende barkrukken meegenomen. Op zowel de stoelen als op de barkrukken kunnen we nu zachter zitten. Al met al hebben we met de door vader en zoon Van Lambaart gefabriceerde houten krukken nog veel jaren gedaan en ze zijn eigenlijk nog niet versleten.