Rob van den Bos opnieuw bestuurslid jeugdzaken
27 sep
2010

Rob van den Bos is bereid gevonden om de vacature van bestuurslid jeugdzaken met onmiddellijke ingang te vervullen.

Aanvankelijk wilde Jeffrey de Bosscher, na enige aandrang, wel de opvolger zijn van Frank van Wijngaarden, maar Jeffrey kon niet bevroeden dat zijn persoonlijke omstandigheden ineens drastisch veranderden en het hem zo goed als onmogelijk maakten om zijn functie naar ieders tevredenheid uit te voeren. Gelukkig was Frank van Wijngaarden bereid om diverse zaken bij de aanvang van het nieuwe seizoen en zo vlak voor de competitiestart op te pakken. Aangezien er ook nog eens onverwachts bij de jeugd enkele competitiespelers opstapten werd e.e.a. jammer genoeg soms wel wat rommelig. Al met al is het Bestuur van de TTV Papendrecht Jeffrey oprecht dankbaar voor de getoonde goede wil.

Het Bestuur ging derhalve naarstig op zoek naar een geschikte vervanger en toen Rob van den Bos positief reageerde was er wel even sprake van een jubelstemming. Een paar jaar geleden was Rob al eens een zeer gewaardeerde jeugdleider, maar toen hij een zware studie oppakte moest hij het stokje overgeven aan Frank. Het is de bedoeling dat Rob diverse zaken rondom de jeugdcompetitie regelt, de jeugdtraining coördineert, de leden van de jeugdcommissie aanstuurt en als aanspreekpunt voor de ouders/verzorgers fungeert.

Binnenkort zal Rob contact opnemen met de jeugdleden en hun ouders/verzorgers. Het Bestuur verwelkomt Rob en wenst hem veel plezier in zijn nieuwe uitdaging.