1e jeugdteam toont weinig mededogen
17 okt
2010

De selectiespelers bij de jeugd reisden zaterdagmiddag naar Naaldwijk om te benadrukken dat SVN 2 niet voor niets de rode lantaarndrager in de promotieklasse B is. Lieron Viveen en Matthijs van Hoek begonnen beiden met een ruime overwinning, Laurens Langeveld struikelde met 11-9, 11-7, 4-11 en 11-9 over de enige Naaldwijker die uiteindelijk een persoonlijke zege mocht laten noteren. Het is dat het dubbel van Laurens en Matthijs in de 5e game met 11-9 naar de gastheren ging, anders was de uitslag nog hoger uitgevallen, want hierna vielen alle punten in het voordeel van Papendrecht 1, ergo hattricks voor Lieron en Matthijs (nog ongeslagen) en twee zeges voor Laurens.

Adviezen coach dringen niet door bij Bas Hardenberg
Thuis in de Kooy trachtte ondertussen in een verder lege gymzaal Papendrecht 2 wat punten te vergaren. Het bezoekende Dordrecht 3, tweede op de ranglijst, benadrukte op zijn beurt dat de 2e klasse voor Papendrecht 2 nog iets te hoog gegrepen is. Bas Hardenberg won de openingspartij van Jasper van Heeren, Max Kornet en Kevin Nugteren dienden daarna resp. Michael Ritter en Joey Maessen te feliciteren. De laatste vier troffen elkaar ook in het dubbelspel en na 11-7, 6-11, 14-12 en 7-11 zagen Max en Kevin ineens het licht en overtuigden ze gedecideerd met een dikke 11-4. Vervolgens won ook Max van Jasper en later op de middag lukte het ook Kevin deze Dordtenaar (na 5 games) te overwinnen. De rest van de punten gingen echter naar de bezoekers. In de slotpartij (foto) leek het er op dat Bas nog wat moois zou laten zien, maar na 12-10 en 9-11 leek het er op dat de aanwijzingen van coach Willem-Jan Lindhout alleen nog maar averechts uitpakten, met 3-11 en 5-11 was het over en uit en 4-6 voor Dordrecht 3.