Gelijkspel jeugdselectie
08 feb
2011

De Papendrechtse jeugdselectie speelde zaterdagmorgen in Hazerswoude 5-5 tegen Avanti 3. Tot en met de stand 3-3 ging de wedstrijd volkomen gelijk op, na de winst van de een volgde een verliespartij van de ander. Papendrecht 1 wist daarna uit te lopen naar 3-5 doordat Jeremy van de Graaff zijn tweede en Lieron Viveen zijn eerste (en enige) zege pakte. In zijn slotpartij lukte het Seth Dijkstra niet om een tweede persoonlijke overwinning te noteren en Jeremy diende, net als zijn teammaten, te erkennen dat Stephan Sparreboom deze ochtend niet te verslaan was. Het gewonnen dubbel van Lieron en Jeremy impliceerde een verdienstelijk gelijkspel zonder grote gevolgen, want alle concurrenten in de 1e klasse A speelden eveneens gelijk.

Het tweede jeugdteam noteerde ’s middags thuis in De Kooy een dikke 9-1 overwinning op Salamanders 2 uit Wateringen. Davey den Boer speelde zijn eerste hattrick in het shirt van de TTV Papendrecht en samen met Bas Hardenberg was hij goed voor het punt in het dubbel. Bas was de enige die een puntje liet liggen, zoals het een goed gastheer betaamt. Na zijn hattrick op donderdagavond bij het seniorenteam 10, kon Laurens Langeveld ook nu 3x winst op het wedstrijdformulier laten noteren.

De tweedeklassers van Papendrecht 3 boekten zaterdagmorgen bij Sliedrecht 3 een nipte 4-6 zege. Max Kornet begon met een 3 games nederlaag tegen Wilbert van der Linden, maar won vervolgens wel van Eduard van Wingerden en Maarten op ’t Hof. Samen met Kevin Nugteren won Koen in 5 games van Wilbert en Maarten. Kevin zelf kende weinig problemen in zijn persoonlijke duels, hij kwam, zag en overwon alle Sliedrechtenaren. Voor de verhinderde Eduard Burger mocht 5e klasser Vincent Kalkman invallen. Vincent produceerde geen punten, maar is wel weer een ervaring rijker.