Sport-event 2011
15 feb
2011

In samenwerking met de Gemeente Papendrecht, organiseerde een viertal sportverenigingen uit onze gemeente een sportevent, alleen voor jongeren van 15 tot 20 jaar. Dat waren: Volleybalvereniging Flits, Basketbalvereniging Flush’72, Handbalvereniging DES’72 en de tafeltennisvereniging TTV Papendrecht

Op vrijdag 11 februari 2011 was het Sport Event te Papendrecht in De Donck. Op het Sport Event waren 4 verschillende soorten sporten: Tafeltennis, Handbal, Basketbal en natuurlijk Volleybal. Ook waren er verschillende activiteiten buiten de sporten. Zo was er onder andere een Minivoetbaltafel, een Minipingpongtafel, een Megasjoelbak en nog meer!

Er waren helaas weinig kaarten verkocht, dus het was op de avond zelf kijken wat de avond zou brengen. Aan het begin was het nog erg rustig, waardoor het door de jeugd als stil werd ervaren. Later op avond werd het heel erg gezellig, juist met gezellige vrolijke muziek erbij... Gedraaid door DJ Ibbiej!!!

Namens de TTV Papendrecht gaven acte de presence: Jan van Dalen, Jeremy van der Graaff, Kevin Nugteren, Matthijs Rietveld en Lieron Viveen, hulde boys !

Het was een gezellige geslaagde avond voor de jeugd!

Bekijk de foto's